zákaznická služba
Vysoká kvalita podpory služeb
Vynikající zákaznický servis je nezbytný pro zajištění optimální produktivity a bezpečnosti výrobního procesu. To vždy byla naší prioritou.
Proto jsme vyvinuli vysokovýkonné přístroje pro pomoc a zřídili vysokou kvalitu, reaktivní a flexibilní podporu servisu.
Nekonečná telefonická a internetová podpora
Náš celosvětový síť techniků je připravena odpovědět na vaše otázky a vyřešit případné problémy prostřednictvím našich internetových a telefonických přístrojů.
Snadný přístup k technickým informacím o našich nástrojích
Pro snadné porozumění a údržbu našich přístrojů jsou poskytovány technické dokumenty a přístroje (3D elektronické kreslení, technický manuál, diagnostické rozhraní, …).
Tím se usnadňuje identifikace potenciálních problémů a komunikace s naším technickým týmem.
Nabízíme také školení na místě nebo v našem školicím středisku ve Francii.
Přizpůsobené partnerství
Analýza konkrétních produktů a komponentů může vyžadovat vývoj nových kalibrací. Toto výzkum lze provést v našem francouzském výzkumném a vývojovém centru (na základě vašich spekter a referenčních hodnot).
Zásilka náhradních dílů
Máme velký sklad náhradních dílů ve našem francouzském skladu a zaručujeme dodání v Evropě obvykle do 24 až 48 hodin.
FreshDesk - 24-hodinová online podpůrná platforma
Platforma FreshDesk je k dispozici po registraci a poskytuje přístup k naší e-službě: e-ticket servisu pro veškeré technické dotazy, technické databázi (historie zařízení, technické poznámky, manuály…), diagnostickým nástrojům (problém/řešení), celosvětové síti inženýrů pro rychlou a interaktivní pomoc dostupnou kdykoliv.